Årsberetning 2015

General forsamling Tennis 2015

Ņrsberetning

Det lykkes endnu engang at samle knap 100 medlemmer i tennisklubben, heraf næsten 60 medlemmer under 18 år, hvilket må siges at være en stor succes, og som også skal tilegnes det fantastiske arbejde, der gøres af alle vores trænere.

Vi har i år haft 4 børne/ungdoms hold og så et hold voksne. Desuden har både damer og herre haft en "kom og spilaften der til tider har været velbesøgt. Det er uden tvivl disse hold der gør at vi har så meget aktivitet i klubben, udfordringerne den kommende sæson bliver blandt andet at få aktiviteten op uden for de enkelte træninger.

Men sæsonen starter jo som altid med baneklargøringen, og her må vi desværre konstatere at en meget stor del af arbejdet lå på bestyrelsen og de nærmeste hardcore støtter, vi må og skal have aktiveret flere medlemmer til det frivillige arbejde, det er altså sjovere når vi er flere, og skal vi til at betale os til baneklargøringen vil det betyde at vi skal have 50% større kontingent indtjening, og det anser jeg ikke for realistisk unde at miste en stor del af vores medlemmer.

Det frivillige er kun sjovt så længe vi er mange nok til at udføre det og så længe vi kan hjælpe hinanden, desuden går det langt hurtigere når vi er flere.

Ņret har desuden budt pÃ¥ aktiviteter som "klar parat tennisstart", tennisskole i samarbejde med DGI, og diverse gril-aftener for bÃ¥de børn og voksen. Vi har haft besøg fra DGI som var repræsenteret af Sebastian der gav en rigtig god og inspirerende dag for os trænere, det var noget vi sagtens kan gentage.

2014 var uden tvivl et Ã¥r hvor vi i bestyrelsen mÃ¥ erkende at vi ikke selv kan overkomme det hele og ogsÃ¥ kan mærke at vi brug for inspiration og positiv pÃ¥virkning fra medlemmerne for hvad I ønsker at af os, det har for os været et "mellemÃ¥r"€ der helst ikke skal komme for mange af, og vi igen skal have gejsten tilbage pÃ¥ de røde baner. Vi har dog endnu engang formÃ¥et at nedbringe vores gæld, og da det desværre ikke er lykkedes vision 8732 at virkeliggøre halplanerne og foreningen nu er lukket har vi fÃ¥et nogle af de midler tilbage som vi i sin tid tjente pÃ¥ Horsens kræmmer marked, dette tilskud pÃ¥ 26000 forventer vi at afdrage yderligere pÃ¥ gælden, men mere om det under kassererens beretning.

Med hÃ¥bet om endnu et glimrende tennis Ã¥r i 2015 afsluttes beretningen. ƒƒ‚

Â